Čím podpořit cvičení, aby byl výsledek pro tělo maximální

Chodíte cvičit a chcete, aby to bylo vidět, aby vaše tělo reagovalo co nejlépe a nejrychleji. Pár typů vám mohu dát . Vaše tělo potřebuje kromně pohybu, správnou dávku vyvážené stravy. Můžete celé dny cvičit, ale když se špatně stravuje, přejídáte se a cpete se sladkostmi, nemůžete čekat, že vaše kila půjdou dolů, nebo že uvidíte na svém těle změnu v podobě štíhlých vypracovaných svalů. Bohužel nepomohou ani žádné tablety, alespoň ne trvale mají pouze krátkodobý účinek a vy chcete být přece krásní stále. Proto doporučuji pravidelnou pestrou stravu dostatečný příjem tekutin, ne slazených, popíjet v malých dávkách celý den. Jestliže sportujete je potřeba pít víc, například na hodinovou Spinning lekci se doporučuje před vypít 1/4 l vody, během 750 ml vody a po opět 1/4 l vody, nebo lehkého izotonického nebo hypotonického nápoje ( tzn. víc zředěného), je to přibližně o litr a čtvrt víc. Samozřejmé je i to, že cvičení musí být pravidelné a účelně vybrané.

Pro celkovou tělesnou zdatnost je důležité trénovat jak aerobní tak silovouvytrvalost. Proto posilujte, aby při aerobních aktivitách spalovalo vaše tělo víc energie. Jestliže disponujete malým poměrem aktivní svalové hmoty, spotřebujete mnohem méně energie a hubnete pomaleji. Doporučuji 2x týdně posilovnu, nebo jiné posilovací lekce a 2x týdně Spinning nebo jiné aerobní lekce. Jestliže své snažení chcete ještě podpořit, můžete půl hodinu před cvičením spolknout Carnitin, je to látka, která je tělu vlastní a slouží(velmi zjednodušeně řečeno) k uvolňování uložené energie při aerobních aktivitách a svalové práci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *