NABÍZÍME

  • Využití velké tělocvičny v časech od 7 do 11 hodin dopoledne a v časech od 14 do 17 hodin odpoledne, k použití SPINNERY®, Slackline, Boxovací totém a další.

  • Všechny lekce, které jsou v nabídce, ale nejsou nomentálně v programu je možno uskutečnit na Objednávku pro skupinu i pro individuální trénink

  • TRAMPOŠKY-

    Dynamické cvičení na malých(120cm) trampolínách, vhodné pro celou rodinu

  • OSOBNÍ TRENÉR

Chcete opravdu udělat zásadní změnu ve svých zaběhlých stereotypech, přestat brečet nad uloženými tuky navíc, zbavit se jich definitivně? Nabízím Vám lekce s trenérem v posilovně, kde zaručeně vytvarujete postavu a přebytečná kila půjdou dolů, při vhodném stravovacím režimu poznáte již za dva měsíce první výsledky

objednejte si lekci s osobním trenérem, budete mít jistotu, že čas strávený v posilovně bude mít efekt pro váš organismus, získáte důležité informace o posilování, stravování a možnostech změny životního stylu, což může mít zásadní význam pro kvalitu vašeho života

VYPOČÍTEJ SI SVOU MAXIMÁLNÍ TEPOVOU FREKVENCI

 

MTF = 210 – (věk:2)-(0,4536×0,05)+4 , je víc způsobů jak vypočítat MTF bez přesného měření tento je podle testování Montanna State University ( 1500 testovaných) přesnější než ostatní jednoduché výpočty. Pro hubnutí potřebujete mít při aerobní lekci tepovou frekvenci od 65% do 75% TFmax.

 

  • KRUHOVÝ TRÉNINK-Kruháč

DOPORUČENÍ!! jestliže jste nikdy nebyli v posilovně a chcete se navštívit lekci KRUHÁČ, doporučuji před touto lekcí jednu lekci s osobním trenérem, dostanete podrobně všechny informace o zdravém posilování.

Skupinová lekce v posilovně pod vedením trenéra=Kruhový trénink v posilovně je nejúčinější a nejrychlejší způsob, jak se zbavit ozdobných tukových prstenců a dostat se do kondice. Naprostá novinka v oblasti fitness, lekce probíhá pod vedením trenéra v rytmu HUDBY, trénink je dobrý pro redukci tuku a pro výrazné zvýšení trénovanosti srdečně-cevního systému. Zábavnou formou získáte důvěru k posilování v posilovně. Trénink NENÍ vhodný pro ženy a muže, kteří chtějí vypracovat mohutné svaly.Jste celou lekci pod odborným dohledem, věkové omezení pro toto cvičení neexistuje, je vhodné jak pro puberťáky tak pro seniory.

  • SM SYSTÉM – rehabilitační cvičení – metodou Mudr.Richarda Smíška http://www.smsystem.cz/index_soubory/SMsystém.htm

cvičení pro Vaši páteř , funkční stabilizace a mobilizace páteře,(po operacích, akutních problémech s páteří), lekce je individuální s trenérem

  • Piloxing – 

    Cardio trénink spojení prvků Boxu a Pilatese

  • Funkční trénink –

    Kruhová forma tréninku posilování pomocí komplexních cviků

  • Pilates

= KONTROLOGIE, program je zaměřený na posílení těla zvýšení ohebnosti a koncentrace. Zapojíte-li se do programu pilates, znamená to pro vaše tělo velký přínos. Naučíte se ovládat své tělo a používat perfektně své svaly, tento proces však vyžaduje trpělivost a maximální soustředění.

  • Ashtanga Jóga

Jóga, dynamičtější využití prvků starobilého osvědčeného cvičení

  • Posilovačka -Pevné břicho a zdravá záda

Cvičení kde posílíte svaly břicha a zad, ale také paží, posilování je pokaždé jiné a zábavné s využitím drobného nářadí (bossu, činky, tyče, gumičky…)

  • Posilovačka -Nohy x Hýždě

Cvičení kde posílíte zejména svaly hyždí a nohou, ale také břicha, zad a paží, posilování je pokaždé jiné a zábavné s využitím drobného nářadí (bossu, činky, tyče, gumičky…)

.

  • SPINNING ®

Je energeticky účinné skupinové program na stacionárním kole (SPINNERU®), s hudbou, pod vedením zkušeného trenéra

  • Cvičení pro seniory- SPINNING®

Cvičení pro zlepšení kondice pohyblivosti a koordinace starší generace

  • NABÍDKA PRO FIRMY

 

Firma má možnost rezervovat libovolnou lekci z nabídky, nebo domluvit jinou lekci mimo nabídku.  Cena dohodou. Platby i na fakturu a pasy SODEX HO. Spokojený zaměstnanec udělá víc práce. Vaši zaměstnanci budou v dobré kondici, jak fyzické, tak psychické, společná sportovní akce utuží kolektiv.

  • NABÍDKA PRO ŠKOLY

 

Pro doplnění výuky tělesné výchovy nabízíme Spinning a lekce v posilovně s trenérem.

 

  • STRAVOVACÍ PLÁN – Jídelníček

Vypracování stavovacího plánu podle konkrétních potřeb a zvyklostí na základě zjištění dosavadních stravovacích návyků, dědičných dispozic, pracovních a sportovních aktivit, tělesné konstituce.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *