Dynamika, síla, pružnost, kila dolů 2. díl

V tomto příspěvku se dozvíte víc o novém cvičení, které jsem pro vás připravila PBS-Workout. Doba, kdy cvičenky hojně chodily na lekce aerobiku všeho druhu, je dávno pryč. Zůstala však poptávka po dynamickém cvičení,  které na rozdíl od aerobiku nevyžaduje speciální koordinační vlohy, a tudíž je určeno naprosto každému člověku, jež si chce pořádně máknout, zapotit se při kardio cvičení a touží po lepší kondici. Cvičení, které je zdraví prospěšné a posiluje hluboký svalový systém, podle principů Pilates. Také cvičení, které zvyšuje vaši pružnost a koordinaci. To vše jsou výsledky, kterých dosáhnete pravidelným navštěvováním tohoto nového cvičení, ale kromně toho ještě jeden, ne tak podstatný výsledek je Zhubnutí, to jako bonus za vaše snažení. 🙂

Proč právě PBS-Workout ?

  • Dynamika – pořádně se spotím, vyřádím se budu se cítit jako znovuzrozená/ý, posílím srdce, zhubnu
  • Síla – získám sílu, zpevním svaly, zeštílím, srovnám se
  • Pružnost – budu obratnější, pružnější, zlepším koordinaci a rovnováhu, omezím možnost zranění- natažení svalu, budu mít dlouhé štíhlé svaly

Ještě váháte? Přihlaste lekce má omezený počet účastníků a bude vedena jako kurz viz. nabídka kurzy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *