Jak cvičit

Chcete začít cvičit a nevíte jak na to? Pár rad pro vás.

Cvičení pro úplné začátečníky, chcete zhubnout, zároveň vás bolí klouby a nemáte žádnou kondici, doporučuji dvě lekce týdně:

  1. Protáhnout svaly a naučit je pracovat, pro začátek doporučuji Pilates nebo Power Jógu, probíhá formou kurzu, za 12 lekcí se naučíte správně dýchat a uvědomovat si svalovou práci, protáhnete svaly zkrácené, ty většinou způsobují bolesti svalového aparátu. Jedna hodina týdně
  2. Zhubnout a dostat se do kondice, 1/2 Spinning + 1/2 posilování, aerobní zátěž a posilování břicha zad a paží je optimální kombinace pro vytvoření kondičního základu, tato kombinace je velmi vhodná pro začátečníky. Jedna hodina týdně.

Cvičení pro mírně pokročilé, už máte kondiční základ, potřebujete si dát do těla, ale ještě si úplně nevěříte, cvičte 3x týdně.

  1. Posílit svaly, zvýšit poměr aktivní hmoty (svalů), oproti neaktivní (tuku), tělo pak bude víc pálit i v klidu, to znamená rychlejší metabolismus. Doporučuji, Posilovačky s vlastním tělem a drobným nářadím, nemusíte se bát ani Kruháče. Dvě hodiny týdně.
  2. Zlepšit kondičku a přitom ještě něco zhubnout, můžete Step aerobik pro začátečníky, nebo Bodystyling, také Spinning, můžete si už troufnout na celou hodinu, nebo ještě půlenou s posilováním. Aerobní žátěž, spálíte při ní uložené zásoby a zlepšíte kondici. Jednu hodinu týdně.

Cvičení pro pokročilé, chcete si dát do těla, cvičte 3 -4x týdně:

  1. Funkční svaly, Kruháč, Cvičení v posilovně s trenérem nebo sám, Posilovačky, na protažení Pilates nebo Power Jóga, dvakrát týdně
  2. Parádní kondička, Spinning, dvakrát týdně

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *