KRUHOVÝ TRÉNINK V POSILOVNĚ

Chodíte cvičit, dost pravidelně, a máte pocit, že Vaše tělo potřebuje změnu něco co bude mít viditelné výsledky.Kruhový trénink je další stupeň pro zvýšení vaší trénovanosti, pro vytvarovaní postavy, zpevnění svalů, redukce tukových zásob, odstranění nepřijemných bolestí v zádech. Je toho opravdu hodně, v čem vám toto cvičení pomůže a navíc je to zábava, žádná lekce neuteče tak rychle jako tato. Jestliže  nemáte rádi posilovny a cvičení na strojích, věřte, že tato forma je nejlepší způsob, jak si udělat na posilovně závislost a to je výhra pro vaše tělo. Můžete pak Kruháč zacvičit i sami pokud vám to nevyjde časově v plánované lekci. Kdykoliv, posilovny jsou většinou otevřeny celý den. Kruháč můžu vřele doporučit všem. Výborné zkušenosti mám i se cvičenci, kteří nikdy v životě (kromě školní TV), necvičily. Neexistuje žádná věková hranice (kromě dětí, posiluje se se zátěží), je vhodné pro všechny od puberťáků po seniory.

Jak kruháč vypadá? Skupinová lekce v posilovně pod vedením trenéra, cvičení probíhá na strojích a cvičebním nářadí ve svižnějším rytmu, který můžete individuelně zpomalit podle své aktuální trénovanosti.

Věkem dochází k ubývání svalové hmoty a pokud chcete udržet pohybovou soustavu v provozu schopném stavu je potřeba udržovat svaly v kondici. Pohodlným způsobem života si zkracujete aktivní život, a připravujete se na prostonané stáří, kdy jedinou zábavou bude fronta u lékaře a v lékárně. Díky stále dokonalejšímu lékařství máte šanci si tuto zábavu užít velmi dlouho, mnohdy dvacet i třicet let. Je důležité si uvědomit, že za to jak prožijete život můžete jen vy sami, udělejte maximum pro aktivní život od A až do Z, nespoléhejte na léky lékaře, ale na sebe. Bohužel svalový aparát v alarmujícím stavu má v této civilizovaném době mladá generace, a to díky nedostatku pohybu, dnes už téměř neuvidíte dítě lézt po stromě o jiných aktivitách nemluvím, v tělocviku mají kantoři strach používat nářadí, aby se děti nezranili. Jak bude tato generace asi vypadat za třicet let, hrozná představa.

Trochu jsem odbočila od tématu, který je zaměřen na posilování se zátěží, obava z této formy cvičení je neopodstatněná. Lidské tělo je postaveno na zatěžování. A to na mnohem větší zatěžování než je v dnešní době běžné. Pokud denně nasekáte dříví na topení, posekáte kosou zahradu, pohrabete seno, vylezete na strom, přeskočíte větev, napumpujete vodu, odnesete plný kýbel do domu, poryjete záhon, nasbíráte v lese klestí,…..Nemusíte chodit cvičit!!!!!!!!! Jestliže tyto práce nevykonávát, kde jste????????????

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *