ZDRAVÉ CVIČENÍ V POSILOVNĚ

Cvičení v posilovně je zastíněno několika dogmaty, která tuto účinnou formu vedeného pohybu zavádějí na vedlejší kolej v posilování zejména u žen. Nejběžnější otázka, ,, nebudu mít velké svaly?“, trápí většinu žen, které se posilovny bojí. Neznalost míry a stylu cvičení v posilovně, vede k prvotnímu přetížení, což je demotivující pro další cvičení.

To znamená:

  • jdu poprvé do posilovny,
  • nevím co dělat,
  • přeženu zátěž,
  • neumím si rozložit síly,
  • neumím správně kontrolovat pohyb,
  • nedodržím zásady posilování

Co z toho plyne? Nejméně dva dny po návštěvě posilovny se nemohu pohnout. Pokud přesto delší dobu navštěvuju posilovnu a nedodržuju pravidla vytvořím si svalové dysbalance ale také může dojít k závažnějším zdravotním problémům, většinou jsou to problémy týkající se páteře a kloubů.

ŘEŠENÍ:

  • poprvé do posilovny si vezměte osobního trenéra, měl by v každé kvalitní posilovně být
  • lekci s osobním trenérem si po čase zopakujte, i kdyby jste si na poprvé zapamatovali všechny informace, jistě časem něco zapomenete a pak byste si mohli vytvořit špatný pohybový stereotyp.
  • nejste-li si jisti zaplaťte si trenéra na několik lekcí, můžete také celý svůj trénink svěřit péči trenéra,
  • dodržujte zásady, žádnou fázi cvičení nevynechávejte

DOPORUČUJI:

Posilování pro kondici, dobrou náladu, štíhlé svaly, snížení tukových zásob Kruhový trénink (Kruháč)

CO ZÍSKÁTE?

Dostanete své tělo do kondice, když budete dostatečně vytrvalý, bude vaše tělo dobře vypadat, nebudou vás bolet záda, vyrovnáte svalovou i duševní nerovnováhu.

One thought on “ZDRAVÉ CVIČENÍ V POSILOVNĚ

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *