NABÍZÍME

Skupinové lekce

  • TRX-Posilovací lekce zaměřená na hluboký stabilizační systém. funkční trénink pro celé tělo.

  • TRAMPOŠKY– Dynamické cvičení na malých(120cm) trampolínách, vhodné pro celou rodinu. Je to zábava a radost z pohybu. Každé dítě chce skákat, pojďte objevit dítě v sobě.

  • KRUHOVÝ TRÉNINK-Kruháč – Skupinová lekce v posilovně pod vedením trenéra=Kruhový trénink v posilovně je velmi účinný způsob, jak se zbavit ozdobných tukových prstenců a dostat se do kondice. Lekce probíhá pod vedením trenéra v rytmu HUDBY, trénink je dobrý pro redukci tuku a pro výrazné zvýšení trénovanosti srdečně-cévního systému. Zábavnou formou získáte důvěru k posilování v posilovně. Trénink NENÍ vhodný pro ženy a muže, kteří chtějí vypracovat mohutné svaly. Věkové omezení pro toto cvičení neexistuje, je vhodné jak pro puberťáky tak pro seniory. DOPORUČENÍ!! jestliže jste nikdy nebyli v posilovně a chcete se navštívit lekci KRUHÁČ, doporučuji před touto lekcí jednu lekci s osobním trenérem, dostanete podrobně všechny informace o zdravém posilování.

  • SM SYSTÉM – rehabilitační cvičení – metodou Mudr. Richarda Smíška cvičení pro Vaši páteř , funkční stabilizace a mobilizace páteře,(po operacích, akutních problémech s páteří), lekce je individuální s trenérem.
  • PILATES – KONTROLOGIE, program je zaměřený na posílení těla zvýšení ohebnosti a koncentrace. Zapojíte-li se do programu pilates, znamená to pro vaše tělo velký přínos. Naučíte se ovládat své tělo a používat perfektně své svaly, tento proces však vyžaduje trpělivost a maximální soustředění.

  • JÓGA -Dynamické Jangové, Ahstanga VinyasaJóga, Power Jóga a další, dynamičtější využití prvků starobylého osvědčeného cvičení. Všechny jóga lekce jsou teď v novém nádherném prostoru Půdy, tedy na půdě. Více o Půdě najdete tady.
  • JÓGA – Jemnější (Jinové) Jin Jóga, Fascial Jóga, Jóga pro začátečníky, jóga lekce jež v sobě zahrnují klidnější využití starobylého osvědčeného cvičení. Všechny jóga lekce jsou teď v novém nádherném prostoru Půdy, tedy na půdě. Více o Půdě najdete tady.
  • PUDA ON-LINE– Můžete si zacvičit s námi jakýkoliv typ jógy v teple svého domova. Více o józe on-line najdete tady.

  • POSILOVAČKY- Cvičení kde posílíte svaly celého těla, ale také paží, posilování je pokaždé jiné a zábavné s využitím drobného nářadí (bossu, činky, tyče, velké míče, gumičky…) Toto cvičení nemá žádnou pevnou formu, je velmi kreativní a pokaždé vás něčím překvapí.
  • SPINNING ® – Je energeticky účinné skupinové program na stacionárním kole (SPINNERU®), s hudbou, pod vedením zkušeného trenéra. Hodně se zapotíte, nemusíte se bát, že to nezvládnete, stačí se na první lekci trošku flákat. 😀 Více o tom tady.

  • SPINNING® – Cvičení pro seniory-Cvičení pro zlepšení kondice pohyblivosti a koordinace starší generace, Tato lekce je v režii klubu důchodců.
  • PILOXING – dynamické cvičení se statickými prvky, které spojuje box, tanec a pilates. Velká zábava.

Individuální nabídka

  • OSOBNÍ TRENÉR – Chcete udělat zásadní změnu ve svých zaběhlých stereotypech, přestat brečet nad uloženými tuky navíc, zbavit se jich definitivně? Nabízím Vám lekce s trenérem v posilovně, kde zaručeně vytvarujete postavu a přebytečná kila půjdou dolů, při vhodném stravovacím režimu poznáte již za dva měsíce první výsledky Více o tam tady.
  • Nikdy jste necvičili?-objednejte si lekci s osobním trenérem, budete mít jistotu, že čas strávený v     posilovně bude mít efekt pro váš organismus, získáte důležité informace o posilování, stravování a možnostech změny životního stylu, což může mít zásadní význam pro kvalitu vašeho života
  • POSILOVNA– můžete využít naši malou a útulnou posilovnu, je vhodná pro osobní a funkční trénink. Nevhodná pro kulturistické tréninky. Více o tom tady.
  • BARS TERAPIE- Bars je 32 bodů na hlavě v nichž jsou nashromážděny všechna naše přesvědčení, obavy, emoce, nápady, myšlenky a postoje o kterých jsme nabyli dojem, že jsou důležité reálné a cenné.Při terapii se jemným dotekem správné kombinace bodů rozproudí jejich energie. Následně na to informace s negativním nábojem mizí jako když zmáčknete „delete“ na počítači. To nepotřebné se vymaže a uvolní se prostor. Více najdete tady.
  • VÝŽIVOVÉ PORADENSTVÍ– Jídelníček. Vypracování stravovacího plánu podle konkrétních potřeb a zvyklostí na základě zjištění dosavadních stravovacích návyků, dědičných dispozic, pracovních a sportovních aktivit, tělesné konstituce. Více o tom tady.
  • MĚŘENÍ na In Body230-diagnostika těla. Více o tom tady.

 

 

 

 

 

 

 

 

VYPOČÍTEJ SI SVOU MAXIMÁLNÍ TEPOVOU FREKVENCI

MTF = 210 – (věk:2)-(0,4536×0,05)+4 , je víc způsobů jak vypočítat MTF bez přesného měření tento je podle testování Montanna State University ( 1500 testovaných) přesnější než ostatní jednoduché výpočty.

Pro hubnutí potřebujete mít při aerobní lekci tepovou frekvenci od 65% do 75% TFmax.

Rozpis všech lekcí najdete tady

 

2 thoughts on “NABÍZÍME

  1. Dobrý den,chtěla jsem se informovat na cvičení na trampolinach,jak to u vás probíhá,které dny,jestli je nutné se nějak objednávat dopředu a jestli se musi chodit pravidelně na permanentku nebude jsou možné jednorázové vstupy, předem děkuji za odpověď

  2. dobrý den Trampošky je nutné rezervovat přes systém jsou možné i jednorázové vstupy předem si nabijete kredit nejméně 95 korun a můžete se přihlásit, lze platit na recepci nebo přes platební bránu kartou Blanka 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *